טיפול בדאודרט


בהמשך העמוד 2 שאלות גולשים בנושא: טיפול בדאודרט

יש לכם שאלה? כתבו לנו ותקבלו תשובה אישית בדוא"ל מהרופא


קראתי והסכמתי לתנאי השימוש

2 שאלות גולשים בנושא » טיפול בדאודרט


18/05/2016

טיפול בדאודרט

בבדיקת TRUS ; נפח (ממ) 27.2
שארית שתן : 80 סמ”ק
תוצאת הביופסיה : שפירה
נטלתי במשך חודש תרופה על בסיס צמחי ולא הרגשתי שיפור, כעת אני נוטל דואדרט וכבר לאחר כשלוש שבועות אני מרגיש הפחתה בכמות השפכה, הנוזל רק שקוף, וגם היא מתרחשת בעיקוב, אני מבקש המלצה

סעד שלום,

ירידה בנפח הזרע היא תופעה ידועה של טיפול בדואודרט. תופעה זו אינה מסוכנת כך שאם אינה מפריעה לך אין מניעה להמשיך את הטיפול התרופתי. במידה ותופעה זו מפריעה לך, הפסקת הטיפול יחזיר את נוזל הזרע לתקין תוך מספר שבועות.
צוות האתר
14/02/2016

כאבים רקטליים וקושי בהטלת ששטן

בהמלצתך לאחר בדיקה רקטלית ושיחה הוחלט לעבור מטיפול באומניק לטיפול בדאודרט.לאחר כעשרה ימים מתחילת השימוש בדאודרט החלו כאבים בעת מתן השתן ולחץ רקטלי תוך קושי ביציאת השתן.לאחר מספר דקות ממתן השתן הכאב חולף אך הלחץ הרקטלי נשאר והצורך במתן השתן נעשה תכוף יותר.
האם להפסיק את הטיפול ולחזור לטיפול באומניק או להמתין לשיפור.
בתודה יורם לב

יורם שלום,

ממליץ שתשוב למרפאה לשיחה על התופעות אשר אתה מתאר ובדיקה האם הן קשורות לטיפול התרופתי. כמו כן, יש צורך להעריך האם יש צורך בבדיקות נוספות (דוגמת תרבית שתן וכו׳).
צוות האתר


שאלות נוספות בנושא: טיפול בדאודרט

לחצו על הלינקים וצפו בשאלות של גולשים בנושאים השונים


25 נושאים אקראיים שנשאלו בהם שאלות באתר

לחצו על הלינקים וצפו בשאלות של גולשים בנושאים השונים