הרבה טיפות אחרי מתן שתן


בהמשך העמוד 1 שאלות גולשים בנושא: הרבה טיפות אחרי מתן שתן

יש לכם שאלה? כתבו לנו ותקבלו תשובה אישית בדוא"ל מהרופא


קראתי והסכמתי לתנאי השימוש

1 שאלות גולשים בנושא » הרבה טיפות אחרי מתן שתן


20/02/2017

הרבה טיפות אחרי מתן שתן

אני בן 25 וחצי וכבר איזה כמה חודשים אחרי שאני משתין נשאר לי הרבה טיפות, גם אם אני מסיים ומחכה להוציא עוד חצי דקה להתרוקן עד הסוף,עדיין יוצא לי עוד כמה טיפות בתחתונים.בנוסף גם קצת שורף לקראת סוף הטלת השתן.ולפעמים קורה שקשה להתאפק. יש לי פסוריאזיס ודלקת פרקים פסוריאטית לוקח מטרוקסקסט חומצה פולית וסלזופירין. הבעייה התחילה בערך מאז שאני לוקח סלזופירין למרות שהרופאים קראו על זה ואומרים שזה לא קשור. עשיתי אולטרסאונד ובדיקת זרם שתן ויצא תקין.

שמוליק שלום,

ממליץ שתבדק ע"י אורולוג. בהכוונת האורולוג ניתן לשלוח בדיקות שתן לשלילת דלקת/זיהום ולבצע בדיקות נוספות במידת הצורך.
צוות האתר


שאלות נוספות בנושא: הרבה טיפות אחרי מתן שתן

לחצו על הלינקים וצפו בשאלות של גולשים בנושאים השונים


25 נושאים אקראיים שנשאלו בהם שאלות באתר

לחצו על הלינקים וצפו בשאלות של גולשים בנושאים השונים