אחרי חודש של אנטיביוטיקה חזרו הכאבים


בהמשך העמוד 1 שאלות גולשים בנושא: אחרי חודש של אנטיביוטיקה חזרו הכאבים

יש לכם שאלה? כתבו לנו ותקבלו תשובה אישית בדוא"ל מהרופא


קראתי והסכמתי לתנאי השימוש

1 שאלות גולשים בנושא » אחרי חודש של אנטיביוטיקה חזרו הכאבים


25/03/2017

אחרי חודש של אנטיביוטיקה חזרו הכאבים

הי,
אני בן 43. לפני כחודשיים תקפו אותי כאבים בקצה הפין. כמו כן חשתי הפרעות בזקפה. בדיקת דם יצאה תקינה אבל בבדיקת שתן נתגלתה דלקת. במיון קיבחתי אנטיביוטיקה לעשרה ימים, שהועילה לשלושה בלבד ואחכ חזרו הכאבים. ביקרתי אצל אורולוג שרשם לי אנטיביוטיקה ל-30 יום וחל שיפור משמעותי, אבל לקראת סיום הטיפול חזרו הכאבים (ברמה פחותה יוצר, אבל עם סיומו קצת התגברו). כמו מה זה נשמע ומה אפשר לעשות?
תודה!

עידו שלום,

מכיוון שלא ציינת אחרת אני מניח שלא נשלחה תרבית שתן לפני תחילת טיפול אנטיביוטי. במצב כזה קשה לדעת האם היה זיהום חיידקי שטופל באנטיביוטיקה לא מתאימה או שכלל לא היה זיהום חיידקי. המלצתי תמיד לשלוח תרבית שתן לפני התחלת טיפול אנטיביוטי לזיהום הקשור לדרכי השתן (הערמונית קשורה לדרכי השתן של הגבר).

כעת, ישנן מספר אפשרויות היכולות להסביר את תלונותיך. ראשית, חשוב לשלוח בדיקות שתן כולל תרבית שתן. לדעתי, יש מקום לדימות (אולטראסאונד, CT, או MRI). חשוב גם לבצע בדיקה גופנית מדוקדקת. לפי תוצאות בדיקות אלו ייתכן וניתן יהיה להגיע לאבחנה ולקבוע מה הטיפול הנכון.

בהצלחה
צוות האתר


שאלות נוספות בנושא: אחרי חודש של אנטיביוטיקה חזרו הכאבים

לחצו על הלינקים וצפו בשאלות של גולשים בנושאים השונים


25 נושאים אקראיים שנשאלו בהם שאלות באתר

לחצו על הלינקים וצפו בשאלות של גולשים בנושאים השונים