הרגשה משונה אחרי דלקת בשתן

24/08/2014

הרגשה משונה אחרי דלקת בשתן

שלום ד”ר, אני בן 29.
לפני כחודש אובחנה דלקת בשתן א.קולי אצלי עם חשד ל STD. קיבלתי זינאט ודוקסילין.
לאחר שבוע שהגיעו כל התוצאות STD יצאו שלילי והפסקתי עם הדוקסילין ( קיבלתי ל 14 יום )
ואת הזינאט כמובן סיימתי לפי הוראת אורולוג. הייתה בדיקת PSA גבוהה של 5.7 ונאמר לי
ע”י האורולוג שזה בוודאות מהדלקת, רק אחרי סיום הזינאט לקחתי אופלוקסצין.
הכול היה בסדר והרגשתי טוב רק שבשבוע האחרון ( אני כבר שבועיים לאחר האופלוקסצין )
יש לי תחושה משונה קצת שאני מגיע לזקפה.. מן כובד כזה, ובכל האיזור שבין האשכים
לפי הטבעת יש לי מן תחושת כובד מציק. לא יכול להגדיר את זה ככאב, היציאות שלי
מבחינת שתן וצואה תקינות אין לי כאבים או צריבה או תכיפות בשתן. אני כן יושב הרבה
במשך היום בעבודה אבל אני לא יודע אם זה קשור.. יש לי תור לאורולוג רק עוד שבוע,
ובדיקת PSA ושתן המליצו לי לעשות רק חודש אחרי הטיפול האנטיביוטי ( שזה עוד שבועיים )
מודה מראש על כל תשובה, חיים.

פרופ' חיים מצקין

כדי שיהי STD צריך יחסי מין. אני מניח שהיו...

טופלת נכון.

אין כל טעםמ וענין בביצוע PSA חבל שעשית ואין צוואך בגיל 29 בשום מעקב PSA.

מניח שכל הבדיקות תקינות כולל אולטראסאונד לכן אפשר וצריך לראות בזה אפיזודה חד פעמית ולהתקדם הלאה.


בברכה,
פרופ' חיים מצקין,
מנהל המחלקה האורולוגית והמרפאה האורו-אונקולוגית של הערמונית בביה"ח איכילוב, תל אביב